اغلب مدیران سایتها بر این گمانند هرچه لینک بیشتری جمع کنند رتبه بالاتری درگوگل خواهد داشت. ولی یکی از راه های بهتر   مساله توزیع کلمات و واژگان در صفحه است.
توزیع (Distribution) در اینجا معنایی  یک کلمه جستجو شده توسط کاربری که در بخشهای مختلفی از صفحه ممکن است وارد شده باشد. و  چگونگی تکرار آن یک فاکتور بسیار مهم در رتبه بندی است.
چندی پیش یکی از مدیران سایتها موفق شد یک سایت فارسی در زمینه تجارت الکترونیک را از رتبه بالای هزار ، به صفحه نخست گوگل برساند ، تنها و تنها به دستکاری اصولی متن سایت و توزیع علمی کلمات در  آن. توزیع بندی درست کلمات و واژگان کلیدی اغلب یک استراتژی موفق برای SEO است و  بهتر از مبادله لینک نتیجه خواهد داد.

برای منظور شما باید لیستی از کلماتی که  یک جستجو گر کاربر را به سایت شما هدایت می کند تهیه کنید.
سپس موثر ترین ترکیب از آنها را  دست چین کرده و به ترتیب اهمیت در پیج های سایت بکار ببرید.
توجه داشته باشید که این کمات را درون متن و در صفحات خود بکار ببرید نه پشت سر هم لیست کنید.
سعی کنید کلمات و متن های را درون مقالات و متونی که مورد پسند کاربران است بکار ببرید.
در صورتی که بخشی مختص مقالات دارید بهترین گزینه برای این کار می باشد.



فاکتور طلایی یعنی سه کار مهم :

1- تشخیص و استفاده درست از کلمات

2- قرار دادن مناسب کمات درون متون

3- تغییر در صفحات و پیگیری کردن اثر آن بر بازدید.


منبع: آموزش های سئو و افزایش بازدید


دانلود + ادامه مطلب